Kobiecy zestaw - sesja zdjęciowa cz. IV

Czekam na wiosnę i lato. Zdecydowanie ciepłolubne ze mnie stworzenie. By przywołać słoneczne klimaty, prezentuję Wam dzisiaj iście letni look i jednocześnie ostatnią już część sesji zdjęciowej autorstwa Magdy Pankowskiej  - Magalie Photo.

Jako głównych bohaterów ubraniowych wybrałam tym razem: ciekawą odmianę spódnicy ołówkowej (tych w mojej szafie nigdy dość) w połączeniu z klasyczną, białą bluzką. Zestaw uszyłam w zeszłym roku, jest prosty, minimalistyczny i kobiecy, czyli taki, jakie lubię najbardziej.

Poniżej garść szczegółów szyciowych:
  • Spódnicę i bluzkę uszyłam na bazie wykrojów z Burdy (Spódnica 115A, Burda 9/2017, Bluzka 113, Burda 7/2015).
  • Materiały zakupiłam tradycyjnie w internetowym sklepie Textilmar. Spódniczka powstała z bawełny satynowanej (chabrowy odcień), natomiast bluzkę uszyłam z krepy satynowej (bonita biała).
  • Spódniczka posiada elastyczną podszewkę.
  • Maszyna: SilverCrest  (zakupiona w Lidlu).

Jeśli jesteście ciekawi poprzednich części sesji zdjęciowych w wykonaniu Magdy, zapraszam Was do wpisu 1, 2, 3

Udział w tej sesji był dla mnie przemiłym doświadczeniem. Magdo – piękne dzięki :-).







Fot. Magda Pankowska, Magalie Photo

Komentarze

  1. Cześć
    Czemu tej bawełny satynowej już nie ma. Jest taka piękna!
    Cudownie Ci w tym zestawie. Bardzo mi się podobał każdy z tych, które przedstawiałaś :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie. Ja również polubiłam ten materiał i pamiętam, że kupiłam sobie kilka jego wersji kolorystycznych. Ostatnia wersja jaka mi została do wykorzystania to kolor biały :-). Mam nadzieję, że materiał ten wróci jeszcze do sprzedaży. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Pięknie, subtelnie i elegancko. Stworzyłaś ponadczasowy zestaw. Bardzo mi się podobam sesja również!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko. Bardzo polubiłam ten zestaw, a cała sesja to była fantastyczna przygoda :-), pozdrawiam.

      Usuń

Prześlij komentarz

Odpowiedz

Popularne posty