Kwiecista sukienka

Nie wiem który już raz uszyłam sukienkę na bazie tego wykroju :-), ale to chyba najbardziej eksploatowany przeze mnie model:-). Mam na myśli sukienkę 121 z Burdy 1/2014. Ostatni  raz prezentowałam ją Tutaj.

Popełniłam ją kolejny raz, tym razem w wersji wiosennej, kwiecistej :-). Pozwólcie zatem, że tym razem nie będę się rozpisywać.

Tradycyjnie dzielę się kilkoma szczegółami szyciowymi:
  • Sukienka powstała na bazie wykroju z Burdy (model 121, Burda 1/2014).
  • Skróciłam ją i nie dodawałam kieszeni w okolicy bioder.
  • Materiał z którego uszyłam sukienkę to Satyna z lycrą spring flowers navy (z Textilmaru), jest bardzo przyjemny w dotyku, przypomina jedwab (widzicie, nawet w nazwie materiału jest wiosna :-))).
  • Nie wszywałam podszewki, chciałam by sukienka była cienka i zwiewna.
  • Dekolt obszyłam taśmą ze skosu.
  • Zamiast zamka krytego, dodałam z tyłu mały guziczek z pętelką. Pierwszy raz tworzyłam pętelkę i chyba coś mi poszło nie tak, ponieważ skręca się i ciężko mi samodzielnie zapiąć sukienkę :-).

Bardzo dobrze czuję się w tej sukience i przyznam, że już nie mogę doczekać się, kiedy założę do niej latem sandałki na szpilce w kolorze pudrowego różu :-). A póki co, ciepła wiosno przybywaj :-).

Dajcie znać czy moja kwiatowo-wiosenna sukienka przypadła Wam do gustu :-). Pozdrawiam i życzę sobie i Wam by wreszcie zawitało do nas ciepło i słońce.

Miało  być krótko i zwięźle, a wyszło jak zawsze  :-). 





















Fot. Mąż

Komentarze

  1. Bardzo mi się podoba twoja sukienka, uwielbiam takie kwiatowe motywy na tkaninie. Pięknie w niej wyglądasz ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja również uwielbiam motyw kwiatowy :-), pozdrawiam.

      Usuń
  2. Masz nieprzyzwoicie krótką sukienkę! I śliczne szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-). Sukienka jest faktycznie krótka, chyba zaczęłam łamać zasady o których ostatnio pisałaś :-).

      Usuń
  3. Pięknie i wiosennie!! Uwielbiam takie proste modele!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-), ja też lubię takie proste sukienki, są dość uniwersalne.

      Usuń
  4. Beautifully simple, love it!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie że przypadła! Ten kwiatowy wzór pasuje do Ciebie idealnie. W tej sukience i z tymi pofalowanymi włosami wyglądasz tak romantycznie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu, faktycznie, wyszło mi tak jakoś romantycznie :-).

      Usuń
  6. wiosenna, kobieca i lekka. idealna =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę o częstsze noszenie takich pieknych sukienek. Wygladasz świetnie w takich wyrazistych printach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-), jeszcze jeden kwiatowy print czeka w kolejce, więc z pewnością pojawi się za jakiś czas na blogu :-), mam taką nadzieję:-).

      Usuń
  8. Piękne kwiaty. Idealna na maj!
    Szkoda tylko, że pogoda nie sprzyja... Ja przez ten deszcz i hulający wiatr wróciłam do zimowej czerni :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, sukienka jest idealną na wiosnę, tylko właśnie pogoda nie jest wiosenna, więc póki co ubrałam ją tylko jeden raz, na przyjęcie urodzinowe. Mam nadzieję, że prawdziwa wiosna w końcu do nas zawita, byśmy nie musiały chodzić w czerni i ciepłych ubraniach :-).

      Usuń
  9. Masz klasyczną urodę i dlatego bardzo ładnie wyglądasz w prostych sukienkach. Połączenie takiego kroju z fantazyjnym wzorem na tkaninie to strzał w dziesiątkę. Pozdrawiam serdecznie
    polka-dots.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo lubię prostotę w ubiorze, fantazyjne wzory również :-), pozdrawiam.

      Usuń
  10. Piękna, śliczne te kwiaty na tkaninie, oby lato przyszło jak najszybciej :)
    Pozdrawiam serdecznie :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak, ja też nie mogę doczekać się lata :-), choć jak patrzę na tegoroczną wiosnę, to stwierdzam, że nie będę chyba szyła dużo ubrań na lato, bo nie wiem czy zdążę je ponosić :-), pozdrawiam.

      Usuń
  11. Mnie przypadła! Prześlicznie w niej wyglądasz!
    Jak Pani Wiosna!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przy tak bogatym nadruku prosty fason tylko podkreśla jej niesamowity urok. Tak króciutka sukienka tylko przy takich nogach jak Twoje. Super

    OdpowiedzUsuń
  13. wracam do tego wpisu co chwila
    zachwycona
    bo ma wszystko ta sukienka
    i kobiecosc
    i prostote
    i oryginalnosc
    i piekna wlascicielke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Aniu, Twój komentarz wywołał ogromny uśmiech na mojej twarzy :-*

      Usuń
  14. Uroczy ten wzór. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiedz

Popularne posty