Sweterek na jesień

Odkąd rozpoczęłam swoją przygodę z szyciem, czyli niecałe 7 lat temu (jak to zleciało :-)), wyrobiły mi się tzw. szyciowe gusta. Wiem co najbardziej lubię szyć i wiem, w czym czuję się najlepiej.
Tak - zdecydowanie są to sukienki i spódniczki. Myślę, że widać to, obserwując moje posty. Jest to raczej niezmienne i coś czuję, że tak już będzie. Choć podobno nigdy nie mów nigdy :-).

Zauważyłam też, że w swojej dotychczasowej kolekcji uszytych rzeczy, dominują  te bardziej eleganckie i kobiece. Stwierdziłam zatem ostatnio, że raz kiedyś powinnam i chcę zrobić mały, szyciowy skok w bok i uszyć coś innego, bardziej casualowego.

Sweterek, który Wam dzisiaj prezentuję, wpadł mi w oko, odkąd obejrzałam numer Burdy z której on pochodzi. Jedynym jego urozmaiceniem jest zapięcie na ramieniu, które uszyłam intuicyjnie, ponieważ opis Burdy był dla mnie nieco zawiły :-). Wprowadziłam jedną zmianę - skróciłam rękaw. 
Uszyłam go z dzianiny swetrowej, którą kupiłam w sklepie internetowym Textilmar.

Dzisiaj zatem dzielę się z Wami prostym, klasycznym sweterkiem, w sam raz na jesienne dni. W kolejnych wpisach pojawią się już sukienki :-), tradycyjnie. 

Zapraszam Was do obejrzenia kilku zdjęć.














Fot. Mąż

Komentarze

  1. Cześć,
    Takie skoki w bok to ja popieram! Ślicznie wyszedł i jak widać w mniej eleganckich rzeczach też Ci do twarzy :)
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, czasem lubię uszyć coś bardziej zwyczajnego :-).Pozdrawiam :-).

      Usuń
  2. Wow! Moniko, w sukienkach wyglądasz zjawiskowo, ale w takim casualowym wydaniu wcale nie mniej widowiskowo! To po prostu trzeba mieć w sobie ten dar, który sprawia, że wdzięk i osobowość zawsze są na pierwszym planie. Sweter jest kapitalny. Bardzo lubię taki fason i zdecydowanie powinnam pomyśleć o uszyciu czegoś podobnego. Pięknie!

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, dziękuję, Twój komentarz sprawił mi wielką przyjemność, naprawdę :-), miło mi że tak uważasz :-), pozdrawiam Cię ciepło.

      Usuń
  3. Fajnie wyszedł:))
    I super wyglądasz w dżinsach, tak na sportowo:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Edytko, lubię czasem tak na sportowo :-). Mała odmiana :-). Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Pięknie wyglądasz w tym sweterku. U mnie takich rzeczy brak niestety, jakoś nie mogę trafić na dzianinę, która w takiej realizacji będzie dobrze wyglądać. Sklepów stacjonarnych u mnie normalnie nie ma z porządnymi tkaninami w kupowanie przez internet jest niestety dosyć trudne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko. Ja nie mam dużego doświadczenia w kupowaniu dzianin swetrowych. Najczęściej generalnie zamawiam internetowo, więc ryzykuję. Całe szczęście zakupy są najczęściej udane :-). Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Prześlij komentarz

Odpowiedz

Popularne posty