Bluzka z fantazyjnym rękawem

Kiedy ujrzałam okładkę tegorocznej, wrześniowej Burdy od razu wiedziałam, że bluzkę z okładki (Bluzka 110) z pewnością będę chciała sobie uszyć.

Można powiedzieć, że było to uwielbienie od pierwszego ujrzenia. Ten model bluzki ma w sobie wszystko co lubię: konkretny kolor, prosty krój i jeden ciekawy element, w tym przypadku - fantazyjne zakończenie rękawa.


Materiał już był, granatowa karelia z Textilmaru, zatem pozostało tylko uszycie, które nie było skomplikowane. Jeśli jednak dobrze pamiętam, to właśnie w tym modelu okazało się po wykrojeniu odszyć, że są one trochę za krótkie. Musiałam wyciąć je ponownie, dłuższe. Jeśli będziecie szyli ten model, sprawdźcie sobie wcześniej, np. przykładając papierowe odszycie do właściwego, wykrojonego materiału. Ja tego nie zrobiłam i niestety, musiałam zrobić korektę.

Bluzeczka jest świeżym uszytkiem, stąd nie zakładałam jej jeszcze, co zdecydowanie zmienię w nadchodzącym tygodniu :-). Jest wygodna, nie krępuje ruchów, a to zakończenie rękawów bardzo przypadło mi do gustu.

Połączenie granatu i srebra to dla mnie połączenie idealne, stąd dzisiaj postawiłam na srebrne dodatki: pierścionek, bransoletkę oraz szpilki.

Pozwólcie że pominę szczegóły szyciowe, zostały zawarte w treści mojego wpisu.

Zachęcam Was do uszycia tego modelu, myślę że sprawdzi się przy wielu stylizacjach.

Będzie mi miło jeśli podzielicie się w komentarzach swoimi odczuciami dotyczącymi mojej dzisiejszej propozycji.














Fot. kochany Mąż

Okładka wrześniowej Burdy :-):



Komentarze

  1. Piękna jest ta bluzka 😍 wiesz, że ja nie zwróciłam na nią uwagi! A widzę, że naprawdę warto. Pięknie w niej wyglądasz. Ja uszyłam dwie fajne bluzki jakiś czas temu z tegorocznych Burd i jeszcze ich nigdzie nie pokazywałam, a też mają fajne kroje. A ten proponowany przez Ciebie wciągam na listę 👌
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, dziękuję pięknie. Polecam Ci tą bluzkę, noszę ją naprawdę często :-). Jestem ciekawa Twoich bluzek :-). Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Cześć,
    Widać, że ta bluzka jest dokładnie w Twoim stylu i idealnie w niej wyglądasz! Moim zdaniem to jest rewelacja i naprawdę trafiłaś z nią w 10! Już nie mówią o tym połączeniu kolorystycznym, które jest moim ulubionym ;)
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, dziękuję :-), cieszę się że Ci się podoba. Fakt, czuję się w tej bluzce rewelacyjnie :-). A połączenie srebra i granatu również uwielbiam. Pozdrawiam, Monika.

      Usuń
  3. Bluzka jest rewelacyjna, mam ją w planach i Twoja wersja potwierdza moje plany, według mnie bardziej zachęca do uszycia wyglądasz w niej rewelacyjnie i jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-). Polecam jej uszycie, to naprawdę fajny model. Pozdrawiam.

      Usuń

Prześlij komentarz

Odpowiedz

Popularne posty